۲۷ روش افزایش فالوور اینستاگرام

۲۷ روش افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام

برای اینکه بتوانیم فالوورهای اینستاگرام خود را افزایش دهیم باید اصول اصلی را یاد بگیریم.

شاید برخی از این اصول به نظر ساده و پیش پا افتاده باشد، اما به شدت در اعتبار پیج شما و افزایش فالوور موثر است.

از پروفایل تا تصاویر و ویدیوها گرفته تا هشتگ‌ها، روش‌های لایو و استوری و تبلیغات. همه این اصول را باید رعایت کنید تا بتوانید پیج‌ خود را به آهن‌ربای جذب فالوور تبدیل کنید.

راه‌اندازی و کسب درآمد از اینستاگرام یکی از مهارت‌های پولساز کسب‌وکار است.

۷ اصل مهم برای افزایش فالوور اینستاگرام

۱- یک پروفایل عالی طراحی کنید.

۲- عکاسی کنید و بهترین ویرایش را انجام دهید.

۳- روی صنایع دستی به یاد ماندنی برند خود را زیر نویس کنید.

۴- از hashtags مربوط به کمبودها و مخاطبان خود استفاده کنید.

۵- مشارکت با سایر کاربران

۶- استوری و live را در اینستاگرام منتشر کنید

۷- کمپین های تبلیغاتی با حساب های مشابه انجام دهید.

حتما می‌دانید که اینستاگرام یک کانال رو به رشد است که افراد و شرکت ها به طور یکسان برند خود را گسترش می دهند.

به ویژه برای کسب و کارها، روشی برای انعطاف پذیری نام تجاری شماست، استخدام کارمندان آینده، نمایش محصول و فرهنگ شرکت شما، لذت بردن مشتریان، و ایجاد کسب و کار جدید.

کسب درآمد اینترنتی از اینستاگرام

اما اینجا یک قرارداد است: به جز مشهور بودن شما، واقعاً سخت است که بدون هیچ کار سختی در اینستاگرام به دنبال یک پیروزی بزرگ بگردیم.

به طور متوسط برای شخص یا کسب و کار، رشد روز افزون نیاز به زمان و توجه روزانه و مداوم دارد.

خوشبختانه، چندین راه وجود دارد که می‎توانید برای کسب درآمد اینترنتی و افزایش فالوور اینستاگرام حداقل به اندازه ۱۰۰۰ نفربرای حساب کاربری شخصی یا حرفه ای خود در اینستاگرام انجام دهید.

همه چیز درباره این است که بدانید زمان و تلاش خود را کجا سرمایه گذاری کنید.

با سفارشی کردن پروفایل خود، انتخاب مطالب عالی، نوشتن کپی هوشمندانه، استفاده از هشتگ hashtag، و کار با نفوذ کنندگان و طرفداران برای تشویق تعامل.

بیایید ببینیم برای افزایش فالوور اینستاگرام باید از کجا شروع کنیم. و ۱۰۰۰ فالوور اول را چطور جذب کنیم.

از ایجاد یک پروفایل اینستاگرام که فالوور زیاد جذب کند گرفته تا استفاده از رقابت برای درست ماندن در نام تجاری خود.

حالا برویم سراغ دستور العمل اصلی که چطور فالوورهای بیشتری را در اینستاگرام بدست آوریم؟

چک لیست افزایش فالوور اینستاگرام

۱- پروفایل خود را ایجاد و بهینه سازی کنید

۲- یک تولید کننده محتوا تعیین کنید

۳- بر روی مهارت عکاسی و ویرایش تمرکز کنید

۴- شروع به پست گذاشتن کنید

۵- برخی از مطالب خود را سازماندهی کنید.

۶- لذت بخش بنویسید. caption کپشن های ارزشمند بنویسید

۷- از hashtag هشتگ‌های مربوطه استفاده کنید

۸- با کاربران دیگر تعامل داشته باشید، از جمله با فالوور های خود

۹- با کاربرانی که شبیه به شما هستند تبلیغ متقابل داشته باشید

۱۰- برای افزایش فالوور اینستاگرام مسابقه برگزار کنید

۱۱- به اشتراک گذاری استوری و  ویدئوی live

۱۲- پروفایل خود را برای پیدا کردن و دنبال کردن آسان کنید

۱۳- متفاوت باشید

۱۴- با عکس حرف بزنید!

۱۵- خلاصه گویی!

۱۶- فالوور پران نباشید!

۱۷- به امید follow back نباشید!

۱۸- از تگ کردن های غیر ضروری پرهیز کنید!

۱۹- بگذارید دیگران درباره شما بگویند!

۲۰- پشت صحنه باز باشید!

۲۱- سلفی گرای معتاد نشوید!

۲۲- جملات قشنگ و زیبا به صورت عکس بگذارید

۲۳- مطالب خنده دار بگذارید

۲۴-  قدرت ویدئو های ۱۵ ثانیه ای!

۲۵- از Hyperlapse ها استفاده کنید

۲۶- پنجشنبه ها مهم است.

۲۷- قدرت Hashtag ها را فراموش نکنید

آماده هستید شروع کنیم؟

۱ – پروفایل خود را ایجاد و بهینه سازی کنید

برای افزایش فالوور اینستاگرام، قبل از هر کاری، پروفایل اینستاگرام خود را سفارشی سازی کنید. به فالوورهای بالقوه خود بگوئید که چه کسی هستید. و دلیلی به آنها بدهید تا شما را دنبال کنند. چطور؟ از اینجا شروع کنید که به آنها اطمینان دهید که نام کاربری شما قابل تشخیص و قابل جستجو است. مانند نام کسب و کار شما.

اگر نام کسب و کار شما قبلاً گرفته شده است، سعی کنید نام کسب و کار خود را به عنوان بخش اول نام کاربری خود حفظ کنید تا وقتی که مردم به دنبال کسب و کار شما هستند بیشتر به شما نزدیک شوند.

۲ – یک تولید کننده محتوا تعیین کنید

فقط یک یا دو نفر حساب کاربری اینستاگرام شما را مدیریت کنند. در صورت امکان، شخصی را انتخاب کنید که تجربه استفاده از حساب اینستاگرام شخصی را داشته باشد. و مطمئن شوید که همه ویژگی های مفید اینستاگرام را ارائه می دهد.

اگر برای یک سازمان بزرگ کار می کنید، ممکن است اشخاص زیادی را پیدا کنید که می خواهند درباره چیزهایی که پست شده است بگویند. این زمانی است که یک درخواست سازمان یافته یا دستورالعمل مستند در دست است.

این اسناد باید به مردم اطلاع دهد که چگونه پستی را در حساب اینستاگرام شما درخواست کنند، وقتی که می خواهند روی پست ارزش گذاری کنند و چرا باید این کار را انجام دهند.

۳ – مهارت عکاسی و ویرایش عکس

برای افزایش فالوور اینستاگرام، کیفیت پست مهم است. خیلی زیاد. فالوورهای توییتر ممکن است چند توییت بد را ببخشند، اما یک عکس بد در اینستاگرام خیلی چیز بدی است و قابل قبول نیست.

این به این معنی نیست که حتماً باید دوره های عکاسی را بگذرانید تا عکس های اینستاگرام خوبی داشته باشید. و به این معنی نیست که هفته ها قبل از شروع کار باید تمرین سخت داشته باشید. اما باید با نکات اساسی عکاسی و برنامه های ویرایش عکس  آشنا باشید.

مهارت های عکاسی یاد بگیرید

از آنجائیکه اینستاگرام یک برنامه موبایل است، احتمالاً بیشتر عکس‌هایی که پست می گذارید با تلفن همراه خود گرفته اید. فقط اینطور نیست، اما انتظار می رود که اینطور باشد.

در حالی که برخی از برند ها از عکس های حرفه ای برای عکس اینستاگرام خود استفاده می کنند، اکثراً از گوشی های هوشمند استفاده می کنند. و به هر حال اینستاگرام به معنی واقعی کلمه همین لقب را دارد.

اینجا نکات برجسته و مهمی وجود دارد:

در یک زمان روی یک موضوع تمرکز کنید.

فضای منفی را در آغوش بگیرید.

دیدگاه های جالب را پیدا کنید.

تقارن را جستجو کنید.

جزئیات کوچک را ضبط کنید.

فالوور های خود را خوشحال کنید.

مهارت های ویرایش عکس

اینستاگرام برخی قابلیت های ویرایش اولیه عکس را دارد، اما اغلب اوقات آنها برای ایجاد یک تصویر واقعاً عالی نیستند. بسیاری از عکس  ها  را قبل از اینکه برای بار اول در اینستاگرام باز کنید باید با یک یا دو برنامه ویرایش عکس باز کنید و آنها را ویرایش کنید.

۴ – شروع به پست گذاشتن

وقتی که پروفایل خود را ایجاد و بهینه سازی کردید، کسی را داشته باشید که آنها را اداره کند. و چیزهایی را یا دو چیز را درباره عکاسی و ویرایش عکس بدانید، الان زمان شروع پست گذاشتن است.

ایده خوبی است که تعداد زیادی پست های عالی داشته باشید، شاید ۱۵ عدد یا بیشتر، تا قبل از اینکه شروع کنید که واقعاً مردم را جذب کنید.

برای افزایش فالوور اینستاگرام، وقتی مردم پروفایل شما را می بینند، بهتر است تعداد زیادی از عکس های شما را  ببینند که کل صفحه را پوشانده است.

به جای اینکه تعداد انگشت شماری ببینند، به این ترتیب آنها با خبر می شوند که به طور مرتب مطلب می‌نویسید.

برای شروع پست گذاشتن در اینستاگرام، ابتدا قالب های محتوایی رسانه های اجتماعی را دانلود کنید و شروع به برنامه ریزی پست های اینستاگرام خود کنید. با گذشت زمان، میخواهید که عکس ها را با تاریخی که دارند دسته بندی کنید و کنار هم بگذارید، مانند آخر هفته یا وقتی که به تعطیلات می روید.

۵ – برخی از مطالب خود را سازماندهی کنید

اگر چه بهترین گزینه این است که فقط یک نفر یا دو نفر حساب شما را اداره کنند. یک یا دو نفر نمی توانند در هر جایی یک عکس را بگیرند. گستره زیادی از مطالب وجود دارد که می خواهید در اینستاگرام خود پست بگذارید. یک نفر قادر نخواهد بود همه چیز را پیگیری کند.

یک راه حلسیستمی را ایجاد کنید که بتوانید عکس ها و محتواهای اعضای تیم خود را سازماندهی کنید. چند راه برای انجام این کار وجود دارد. یکی از راه ها ایجاد یک آدرس ایمیل خاص برای کارمندان است تا عکس ها، ویدئو های کوتاه،memes و hyperlapses و چیزهای دیگر خود را ارسال کنند.

۶ – لذتبخش بنویسید

کپشن‌های ارزشمند به اشتراک بگذارید.

عکس ها و ویدئوها ممکن است مهم ترین بخش پست های اینستاگرام شما باشند. اما caption کپشن‌ها یکی از مهم‌ترین راهکارهای افزایش فالوور اینستاگرام شما هستند. آنها بخش مهمی از  پست شما هستند مثل بستنی روی کیک.

اگر به طور مستمر caption کپشن‌های عالی بنویسید می توانید بخش انسانی برند خود را شگفت انگیز کنید، فالوورهای زیادی را جذب کنید.  محتوای خود را قابل اشتراک گذاری کنید. در نتیجه به شما اجازه می دهد که بیشتردر معرض دید قرار بگیرید.

۷ – هشتگ‌های مرتبط

یکی از بهترین راهکارهای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده درست از هشتگ‌هاست. در اینستاگرام، یک hashtag با مکالمات کاربران مختلف ارتباط دارد که در حال حاضر به یک جریان واحد متصل نیست. اگر از hashtag های مربوطه استفاده کنید، پست های شما در معرض دید مخاطبان بیشتری قرار می گیرد تا اینکه مردم شما را دنبال کنند یا درباره برند شما اطلاع داشته باشند.

کلید استفاده از هشتگ ها به طور موثر این است که آنها را به صورت هوشمندانه و به ندرت استفاده کنید.

سعی کنید تعداد هشتگ های هر کپشن را به سه بخش محدود کنید. به طور مشابه، از hashtag هایی مانند این استفاده نکنید: “like for like” ، like #like4like or #like4likes . این تکنیک خیلی شلخته و کثیف است که عده ای از فالوورها شما را ترک خواهند کرد.

برای پیدا کردن هشتگ هایی که مخاطبان شما ممکن است استفاده کنند، کمی روی هشتگ های مربوطه روی صنعت و کمبودهایی که در آن صنعت هست،  تحقیق کنید.

۸ – تعامل با کاربران دیگر و فالوورهای شما

اینستاگرام یک جامعه گسترده است. و یک راه عالی برای ورود به این جامعه پیدا کردن افرادی است که تصاویر مورد علاقه شما را ارسال می کنند.

حساب های آنها را دنبال کرده و با محتوای آنها ارتباط برقرار می کنید. این طبیعی‌ترین راه برای جلب توجه دیگران و افزایش فالوور اینستاگرام است.

از محتوای دیگران الهام می گیرید. اما کپی نکنید.

این دو چیز برای شماست:

اولاً، آنها وقتی اعلان دریافت می کنند که شما آنها را دنبال کنید، آنها ممکن است حساب شما را بررسی کنند و تصمیم بگیرند که آیا شما را دنبال کنند یا نه. (به همین دلیل مهم است که قبل از اینکه به دیگران دسترسی داشته باشید چند محتوای عالی ایجاد کنید.)

دوماً، این به این معنی است که شما پست های اخیر آنها را در feed خود می بینید. پس اگر شما انتخاب کنید می توانید پست های آنها را لایک کنید و با آنها وارد ارتباط شوید. همانطور که فالوور های خود را افزایش می‌دهید، فالوورهای خود را نگه دارید. و با پاسخ دادن به کامنت های آنها قدردانی خود را نشان دهید، و حتی آنها را دنبال کنید و با پست های آنها ارتباط برقرار کنید.

۹ – تبلیغات متقابل داشته باشید

هنگامی که یک رابطه پایدار با برخی از افرادی که پشت این حساب قرار دارند برقرار می کنید که مخاطبان مشابه شما را دارند، ممکن است بخواهید روی حساب های دیگران برخی همکاری های تبلیغاتی را داشته باشید.

برای اینکه طبیعی‌تر شود و کمتر اسپم شود می توانید این محتویات متقابل را بهتر درست کنید — مخصوصاً کپشن ها — .

همچنین کمک می کند تا برای فالورهای شما شگفت انگیز باشد و فالوور همیشگی شما باشد.

نمونه ای از تبلیغ متقابل وبلاگ نویس غذا (sprinklesforbreakfast@) و یک عکاس(graymalin@) را بینید که با حساب‌های دیگران در یک زمان تبلیغ متقابل داشته اند.

۱۰ – برگزاری مسابقه برای افزایش فالوور در اینستاگرام

برگزاری مسابقه، یکی دیگر از راه های عالی برای افزایش فالوور اینستاگرام و گسترش دسترسی شما است.

یک عکس یا یک پست تبلیغاتی برای یک مسابقه طراحی کنید و سپس از مردم بخواهید به منظور شرکت در مسابقه پیج شما را فالو کنند و یا عکس های شما را  لایک کنند یا کامنت بگذارند.

یک عنصر ( UGC (User-Generated Content به مسابقه اضافه کنید. UGC یعنی تشویق فالوورها به تولید محتوا برای شما.

همچنین، جایی که مردم یک عکس از خودشان پست می گذارند و از یک هشتگ خاص همراه با دنبال کردن حساب شما استفاده می‌کنند.

۱۱ – استوری اینستاگرام و ویدئوی live به اشتراک بگذارید

اینستاگرام همیشه فرصتی را برای پست گذاشتن عکس های زیبا و جذاب ارائه می دهد تا برند خود را نشان دهید.

با این حال، با معرفی استوری های اینستاگرام کوتاه مدت، برند ها می توانند همچنین on-the-fly به اشتراک گذاشته شوند، در behind-the-scenes برای ۲۴ ساعت در جستجو می‌ماند این پلت فرم به برند شما شخصیت بیشتری می‌دهد.

با نگاهی به انفجار محبوبیت Snapchat نشان می دهد که کاربران رسانه های اجتماعی به طور واضح به عکس ها و ویدئوهای به اشتراک گذاشته شده پاسخ مثبت می دهند.

آیا می‌دانید چه چیزی در مورد ویدئوهای live  در اینستاگرام منحصر بفرد است؟

وقتی که کاربران فیلم نگاه کردن را متوقف می کنند آنها نا پدید می شوند. این تجربه دو جانبه معتبر به برند ها اجازه می دهد تا چیزهای جزئی را به اشتراک بگذارند. لحظات نایاب با مخاطبان خود برای ترکیب عناصر انسانی در یک پلت فرم رسانه های اجتماعی که به شدت ویرایش شده و برای استفاده سنتی صیقل داده شده است.

دستورالعمل استفاده از استوری اینستاگرام برای برند شما

اینکه آیا جالب است، غم انگیز، منحصر بفرد یا معتبر به فالوورها واگذار کنید.

استوری اینستاگرام برای افراد بی تجربه نامشخص و خشک است. از استوری ها استفاده کنید تا جنبه های دیگر برند خود را به اشتراک بگذارید که فالوورهای شما در جاهای دیگر نتوانند آنها را بخوانند.

آیا شما یک اداره ای دارید که سگ  را دوست دارند؟

آیا تیم شما چالش مانکن را آزمایش می کند؟

شروع به فیلم برداری کنید تا بیشتر جنبه انسانی برند خود را نشان دهید.

۱– به پشت صحنه (behind-the-scenes) بروید

این نوع از محتوای مورد علاقه فالوورهای اینستاگرام است که باعث افزایش فالوور اینستاگرام می‌شود.

به فالوورهای خود برنامه یک رویداد یا event، یا راه اندازی یک محصول را نشان دهید، و آن را جالب و سرگرم کننده کنید.

فالوورهای شما می خواهند که احساس کنند به حساب می آیند و شناخته شده هستند، و می‌توانید از استوری ها استفاده کنید تا یک برنامه وفادار نام تجاری را داشته باشید که فقط به کسانی که محتوای شما را بررسی می کند جایزه دهد.

۲– ویدیو لایو live  منتشر کنید

ویدیوی لایو live روند رو به رشد در انواع مختلف پلت فرم های اجتماعی است، پس اگر چیز جالبی اتفاق می افتد، شروع به منتشر کردن آن کنید.

اینکه جشن تولد گروه است، یک جلسه کاری است، یا یک حیوان بامزه، فالوورهای متعهد شما می خواهند که هر چیزی را که به روز می کنید بصورت روزانه ببینند.

ویدیوهای لایو و استوری ها را با اشتراک آنها به عنوان چیزی که اتفاق می افتد به سطح بعدی بفرستید ( و در توییتر یا فیس بوک آن را تبلیغ کنید تا باعث افزایش فالوور اینستاگرام شما شود).

 با به اشتراک گذاری استوری و ویدیو لایو live بخوبی متوجه افزایش فالوور اینستاگرام تان خواهید شد.

محتوای کوتاه مدت برای جذب فالوورهای جدید و افزایش ارتباط با کسانی که در حال حاضر فالوورهای شما هستند.

۱۲- خود را در معرض دید کاربران قرار دهید

یک دکمه فالو (دنبال کردن) را در صفحه اصلی وب سایت خود، در صفحه “درباره ما” و سایر مکان های دیگر در وب سایت خود جایگذاری کنید.

می توانید یک لوگو در سایت ایجاد کنید که به حساب کاربری شما اینستاگرام لینک شده است و مطمئن شوید به حساب خود درست لینک داده‌اید.

اگر نام تجاری شما یک مکان فیزیکی دارد. به صورت چاپی و کاغذی راه های تماس را به آنها بگوئید. حساب اینستاگرام خود را به آنها اطلاع دهید و آنها را تشویق کنید تا شما را دنبال کنند.

همچنین، مطمئن شوید که حساب اینستاگرام خود را در سایر حساب های رسانه های اجتماعی تبلیغ کرده‌اید. احتمالاً، افرادی که قبلا شما را در فیس بوک و توییتر دنبال می کنند، شما را در اینستاگرام Instagram نیز بدون هیچ مشکلی دنبال خواهند کرد.

اجازه دهید که فالوورهای شما بدانند که شما در اینستاگرام هستید و آنها را تشویق کنید تا شما را در آنجا دنبال کنند و در سایر رسانه های اجتماعی با لینک دادن و پست گذاشتن شما را دنبال کنند.

۱۳- متفاوت باشید

متفاوت بودن با بقیه، خیلی مهم است. نه فقط در اینستاگرام، حتی در جاها و شبکه های دیگر. سعی کنید خودتان باشید و از قابلیت ها و توانمندی های خلاقانه خود برای کسب موفقیت در عرصه های گوناگون استفاده کنید.

به فکر اشغال کردن جای دیگران نباشید. آن جا قبلا رزرو شده است. جاهای رزرو نشده بسیاری وجود دارد که از جاهای قبلاً رزرو شده، بعضاً بهتر است. آن ها را دنبال کرده و شکار کنید.

متفاوت بودن در اینستاگرام به این معنی است که راهی را دنبال نکنید که پیش از شما، ده یا صد یا هزاران نفر دنبال کرده اند و برای دیگران خسته کننده شده است.

متفاوت بودن، به معنی خاص بودن نیست، به معنی خلاق بودن و نوآور بودن در کاری است که قصد انجامش را دارید. مثل گذاشتن عکس های سیاه و سفید از خود و شهرتان!! برای خیلی ها شاید عکس های سیاه و سفید از عکس های رنگی جذاب تر باشد و باعث  افزایش فالور اینستاگرام شود.

۱۴- با عکس حرف بزنید!

اینستاگرام مانند فیس بوک یا توییتر نیست که در آن، محتوای متنی، نقش زیادی را در انتقال مفاهیم و نظرات داشته باشد. اینجا، عکس، حرف اول و آخر را می زند و باعث افزایش فالور اینستاگرام می شود.

اگر میخواهید موضوعی را منتشر کنید و مطلبی را عنوان کنید، باید عکس شما کاملاً گویا و رسا باشد. صفحات شخصی یا گروهی یا حقوقی که در اینستا، می توانند فالور زیادی را جذب کنند، به قدرت عکس در این شبکه پی برده اند.

۱۵- خلاصه گویی!

خلاصه گویی، اصل بسیار مهمی در اینستاگرام است. در شبکه ای که کاربران، فقط به دنبال دیدن عکس و لایک کردن و نهایت، چند کلمه نوشته زیر post های شما هستند، داستان نویسی فایده ای ندارد.

۵ عکس با ۵ خط نوشته کوتاه و مؤثر، می تواند تأثیرگذاری بسیار بالایی به جای ۱۰۰ ها خط نوشتن داشته باشد. هر چقدر خلاصه گویی کنید و نکته شماره ۲ را رعایت کنید، می توانید به  افزایش فالور اینستاگرام موفق شوید.

۱۶- فالوور پران نباشید!

یعنی مخاطب گریز نباشید. مشتری پران نباشید. مخاطبانی که تا کنون جذب کرده اید، حتی اگر ۱۰۰ نفر هم هستند را سعی کنید حفظ کنید و آن ها را آرام آرام افزایش دهید.

اگر مخاطبان شما در سن و گروه اجتماعی خاصی هستند، قرار دادن عکس ها و محتواهای بی ربط به علاقه  و انگیزه ای که آن ها را به صفحه شما مرتبط ساخته است، زمینه unfollow شدن شما را فراهم می کند.

۱۷- به امید follow back نباشید!

هیچ صفحه پر مخاطبی در اینستاگرام، به امید follow back شدن توسط دیگرکاربران این سایت، مخاطب چند ده هزاری و حتی چند صد هزاری پیدا نکرده است. تلاش کنید، با محتوای متنی و تصویری ارزشمند و جذاب، مخاطب خود را بالاببرید و آن را حفظ کنید.

۱۸- از تگ کردن های غیر ضروری پرهیز کنید!

هیچ گاه در موارد غیر ضروری، جهت افزایش توجه کاربران صفحه خود، از تگ کردن غیر ضروری آن ها خودداری کنید. این کار بعضاً باعث رنجش آن ها شده و شاید، نه تنها توجه فرد تگ شده و دوستانش را جذب نکند، بلکه موجب unfollow شدن از صفحه شما را نیز فراهم می کند.

۱۹- بگذارید دیگران درباره شما بگویند!

اگر صفحه شخصی درباره خودتان دارید، عکس ها و مطالبی که دیگران درباره شما منتشر کرده اند را در صفحه بگذارید تا برای مخاطبانتان جذاب تر باشد.

اگر صفحه تجاری و تبلیغاتی دارید، تجربه مشتریان و مخاطبان خود را در صفحه بگذارید و اجازه بدهید دیگران درباره شما حرف بزنند و این راه، به طور غیر مستقیم تبلیغ کنید.

قطعاً مخاطب بیش تری از این راه جلب خواهید کرد به نسبت انتشار روزانه و تبلیغاتی مستقیم محصولات و خدمات خود در صفحه تان!

۲۰- پشت صحنه باز باشید!

پشت صحنه باز بودن یعنی اینکه پشت صحنه ها را نشان بدهید. اگر صفحه شخصی دارید و مثلاً کیکی یا شیرینی یا غذایی درست کردید، پشت صحنه آن که مربوط به تدارکات داستان می شود را نیز در صفحه بگذارید.

اگر ارائه دهنده خدمات با محصولات هستید ماننند فروش لباس و بسته های تبلیغاتی و گل و ملزومات عمومی و روزانه دیگر، تدارکاتی که برای آن در روز انجام میدهید را عکس برداری و در صفحه بگذارید.

خیلی ها از این پشت صحنه ها جذب می شوند و موجبات همراهی دیگران را نیز برای شما فراهم می کنند.

۲۱- سلفی گرای معتاد نشوید!

سلفی بازی به اندازه ای که از حد آن بگذرد، در کاهش مخاطب شما مؤثر است. از افراط در آن خودداری کنید.

البته celebrity ها از این قاعده مستثنی هستند. آیا شما سلبریتی هستید!؟

۲۲- جملات قشنگ و زیبا به صورت عکس بگذارید

اصلاً بد نیست که هر از گاهی،جملات زیبا و خاطره انگیز از بزرگان علم و فرهنگ و هنر را به صورت کوتیشن هایی تصویری در صفحه منتشر کنید.

خیلی از دوستان شما، شاید از این تصاویر مفهومی خوششان بیاید و زمینه تک گردن دیگر دوستان شما را نیز فراهم کنند.

بدین ترتیب می توانید افزایش فالور اینستاگرام را داشته باشید.

۲۳- مطالب خنده دار بگذارید

اصلاً بد نیست که احوال و حالات و نظرات روزانه و هفتگی خود را بر روی تصویر های خنده دار قرار داده و منتشر کنید.

اینطوری کاربران، خیلی جذب مفاهیم و نظرات و پست های روزانه شما می شوند و لایک آن ها، موجب جلب نظر دیگر دوستانشان نیز خواهد شد.

این موضوع ساده را جدی بگیرید.

۲۴-  قدرت ویدئو های ۱۵ ثانیه ای!

در اینستاگرام، فعلاً بیش از ۱۵ ثانیه نمی توان ویدئو منتشر کرد.

از همین ۱۵ ثانیه ها استفاده کنید و بعضی اوقات با مخاطبانتان در ظرف ۱۵ ثانیه حرف بزنید.

خیلی برای آن ها این قضیه جالب خواهد بود و میتواند  در افزایش فالور اینستاگرام  شما مؤثر باشد.

۲۵- از Hyperlapse ها استفاده کنید

اپلیکیشن جدید هایپرلپس اینستاگرام فرصت خوبی است برای گرفتن ویدئوهای مؤثر و خاطره انگیز و انتشار آن در صفحه خود که می تواند مخاطب زیادی را جلب کند. برای بازاریابی در کسب و کار، این قابلیت از ارزش بالایی برخوردار شده است.

۲۶- پنجشنبه ها مهم است.

۵ شنبه ها، زمان خوبی برای بازگشت به گذشته و انتشار محتوا و تصاویری از خود و کسب و کارتان از گذشته های دور و نه چندان دور در اخر هفته است….

۲۷- قدرت Hashtag ها را فراموش نکنید

بررسی ها نشان می دهد که یکی از دلایل افزایش میزان فالوور برای صفحات پر مخاطب اینستاگرام، استفاده درست از هشتگ های مفید و کاربردی و مرتبط بوده است. این موضوع  را در صفحه خود رعایت کنید.

همواره خلاق ترین هشتگ ها بر اساس کسب و کار و هدف شما در اینستاگرام، راهکاری برای موفقیت بیش تر است.

هشت تگ ها در واقع برچسبی برای دسته بندی و به اشتراگ گذاری پست ها  در سطح وسیعی در اینستاگرام و به طور کل شبکه های اجتماعی وب از آن ها استفاده می شود.

هشتگ اولین بار به وسیله توئیتر ایجاد شد و پس از آن توسط بسیاری از شبکه های اجتماعی از جمله گوگل پلاس، فیسبوک، فیلکر، اینستاگرام، فرندفید، یوتیوب و پینترست مورد استفاده قرار گرفت.

سوالات رایج

چطور خیلی سریع فالوورهای اینستاگرام را زیاد کنیم؟

۷ اصل خیلی مهم معرفی کردم که بتوانید خیلی سریع افزایش فالوور داشته باشید. به همراه ۲۷ روش ساده و کاربردی افزایش ۱۰۰۰ فالوور وفادار در اینستاگرام جذب می‌کنید.

آیا برای افزایش فالوور اینستاگرام هزینه زیادی لازم است؟

در این مقاله یک چک لیست آماده کردیم که ۲۷ نکته مهم داره. کافیه این ۲۷ نکته رو در چک لیست داشته باشید و بعدش از رشد سریع فالوورهای اینستاگرام پیج‌تون شگفت زده شوید.

افزایش فالوور اینستاگرام رایگان شدنی است؟

بله دقیقا با این ۷ اصل و ۱۲ نکته مهم خیلی سریع در هر روز ۱۰۰۰ فالوور اینستاگرام رایگان و فالوور واقعی جذب کنید.

افزایش فالوور واقعی است یا فیک؟

تمام نکات این مقاله فقط تمرکز برای افزایش فالوور واقعی داره. ما هیچ توصیه‌ای برای افزایش فالوور فیک نداریم. ۱فزایش ۱۰۰۰ فالوور واقعی در هر روز…

کلام آخر

در این مطلب بطور مفصل در مورد افزایش فالوور اینستاگرام با ۷  اصلی مهم صحبت کردیم و در ادامه با ارائه دستورالعمل با ۲۷ راهکار عالی برای افزایش فالوور اینستاگرام با مثال های کاربردی بیان کردیم.

پس اگر شما هم پیج اینستاگرام دارید و در فکر کسب درآمد از اینستاگرام هستید، حتما این مقاله یک راهنمای عالی برای جذب هزار فالوور اول پیچ اینستاگرام شما خواهد بود.

یک پروفایل درست کنید و شروع به پست گذاشتن کنید، تست کنید، سرعت خود را افزایش دهید، و حساب خود را تبلیغ کنید. افزایش فالوور اینستاگرام یک شبه اتفاق نخواهد افتاد، اما قوی ترین چیز این است که در اینستاگرام خود روی کمبودها تمرکز کنید تا کیفیت بالاتری از فالوورها را بدست آورید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.