درباره ما

تیم طراحی و تبلیغاتی لایف

تیم طراحی و تبلیغاتی لایف بیش از 15 سال است که در زمینه طراحی امورگرافیکی، طراحی سایت و امور سئو سایت سابقه فعالیت حرفه ای دارد.

گروه ما از کارشناسان، گرافیک، آی تی، فضای مجازی و برنامه نویسی وب و موبایل تشکیل شده است که در کنار هم بالغ بر چند هزار پروژه با درصد رضایتمندی 100 را به اجرا رسانده ایم. از تمام کارفرمایان محترمی که قصد دارند کسب و کار خود را با لوگو و برند حرفه ای شروع کنند. پیشنهاد می دهم که به مجموعه ما اعتماد کنند.

 

سابقه فعالیت مجموعه لایف

دارای بیش از 15 سال سابقه حرفه ای در زمینه طراحی امورگرافیکی، طراحی سایت و پشتیبانی هستیم. و همچنین سابقه همکاری حرفه ای با شرکت ها و مجموعه های بزرگ و نام آشنای ایران و خارج از کشور را در رزومه کاری خود داریم.

اهداف تیم طراحی و تبلیغاتی لایف

اولین و مهمترین هدف مجموعه ما انجام کارهای درست و مثبت می باشد، ورای از درآمدی که برای تیم ما به ارمغان خواهد آورد. در حال حاضر کشور ما بیش از تلاش و کوشش نیازمند انجام کارهای درست و مثبت جهت پیشبرد اقتصادی کشور می باشد.

و اما هدف بعدی مجموعه ما بالابردن سطح آگاهی و علمی جامعه در ارتباط با فضای مجازی و نرم افزار های کاربردی تلفن همراه جهت انجام امور روزمره و کاری می باشد. زیرا در هر صورت باید سوار بر قطار سریع السیر تکنولوژی شویم و نباید نسبت به سایر کشورهای پیشرفته از این موج جا بمانیم.

و در نهایت هدف آخر و به نوعی وظیفه مجموعه ما ایجاد اعتماد بین طراحان و کارفرمایان محترم در حوزه کاری خودمان و همچنین رواج دادن اخلاق حرفه ای در بین همکاران و کارفرمایان محترم می باشد.