طراحی لوگو ترکیبی پخش ماهی و میگو چکو

طراحی لوگو ترکیبی پخش ماهی و میگو چکو

طراحی لوگو پخش ماهی و میگو چکو:

شرکت چکو فعال در زمینه پخش ماهی و میگو می باشد. طراحی لوگوتایپ شرکت پخش چکو در دسته بندی سبک طراحی لوگو ترکیبی قرار میگیرد. لوگو ترکیبی در واقع ترکیبی از نماد کسب و کار، که در اینجا ماهی و میگو می باشد با نوشته چکو به سبک لوگوتایپ است.
حرف کاف در کلمه چکو به شکل اصولی و حرفه ای در برگیرنده نماد ماهی و میگو می باشد.

طراحی لوگو پخش ماهی و میگو چکو%طراحی لوگوتایپ شرکت پخش
طراحی لوگو پخش ماهی و میگو چکو طراحی لوگو تایپ شرکت پخش

موضوع: طراحی لوگو تایپ شرکت پخش

سبک طراحی لوگو ترکیبی:

لوگو ترکیبی یا Combination از تلفیق لوگوتایپ و لوگو تصویری خلق می شود.

این لوگو به دلیل اینکه مباحث مختلف لوگو تایپ و لوگو تصویری را شامل می شود، نیازمند زمان بیشتری در پروسه طراحی است. انسجام و هماهنگی این اجزا جداگانه بسیار مهم بوده و در صورت عدم وجود هارمونی لازم بین طرح ها، لوگویی زننده و از قبل شکست خورده حاصل کار خواهد بود.

این اجزا، یعنی عکس و نوشته، می توانند روی هم قرار بگیرند و یا در کنار یکدیگر باشند. در ضمن شما می توانید با استفاده از خلاقیت خود، از تلفیق عکس و نوشته یک تصویر مستقل ایجاد کنید. لوگو های ترکیبی مناسب شرکت هایی هستند که نیازمند داشتن طرح های تصویری و تایپوگرافی برای استفاده در موقعیت های مختلف داردند. یعنی اینکه به لوگو تصویری خود یک تایپوگرافی منحصر به فرد را تخصیص می دهند و یا برعکس به گونه ای که شرکت یا کسب و کارشان با طرح کاملا تخصصی وارد بازار شود. کینگ برگر، چیپس دوریتس و لاکست مثال های برجسته از لوگو تلفیقی یا همان ترکیبی هستند.

جهت سفارش طراحی امور گرافیکی و دریافت مشاوره رایگان اینجا کلیک کنید

جهت بازدید از اینستاگرام و نمونه کارهای ما دیدین کنید اینجا کلیک کنید

بازگشت به صفحه اصلی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.